Στην Αθήνα, αναμένεται να επεκταθούν οι έρευνες για το δυστύχημα στα Τέμπη αφού ο πίνακας με τις μηνιαίες βάρδιες των σταθμαρχών της Λάρισας, που είχε καταρτιστεί από τον επιθεωρητή Ν., ο οποίος μετά το δυστύχημα έλαβε αναρρωτική άδεια, είχε αποσταλεί και είχε εγκριθεί από τον αρμόδιο προϊστάμενο και τον διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ στην Αθήνα. Στην περίπτωση του  σταθμάρχη της Λάρισας, θα διαπιστωνόταν ότι ενώ ήταν άπειρος είχε τοποθετηθεί σε νυχτερινή βάρδια και ο προϊστάμενος θα μπορούσε να ζητήσει την τροποποίησή του. Για τους άλλους δύο σταθμάρχες που έφυγαν πριν τη λήξη της βάρδιας, διαπιστώνεται ότι ο Χ. εργαζόταν με «μπλοκάκι» και έπρεπε να δουλεύει έως τις 23:00, ενώ στον σταθμάρχη Π., το διορθωμένο με μπλάνκο ωράριό του (14:00 – 22:30), όπως λένε στελέχη του ΟΣΕ, έγινε για να επιβεβαιωθεί ότι δεν ήταν παρών στο περιστατικό με το προαστιακό τρένο της Θεσσαλονίκης, το οποίο στις 22:32 εμφανίζεται να οδηγείται προς τον Βόλο (αντί Θεσσαλονίκης), μέσω της λανθασμένης αλλαγής του κλειδιού 116.

Κώστας Ντελέζος