Το δίλημμα αν φταίει μόνο η παρούσα κυβέρνηση για το δυστύχημα επειδή δεν αντιμετώπισε στα τριάμισι χρόνια της θητείας της τα βαθύτερα αίτια της προβληματικής λειτουργίας των ελληνικών σιδηροδρόμων ή αν πριν από εκείνη δεν αναμετρήθηκαν με τον κακό εαυτό της χώρας, τον οποίο ενσάρκωνε ο ΟΣΕ, κι άλλα κυβερνητικά σχήματα δεν είναι απλά μια αφορμή για καβγάδες μεταξύ των κομματικών στελεχών που εμφανίζονται στα τηλεοπτικά πάνελ. Οι στοιχειοθετημένες απαντήσεις που θα δώσει κάθε πλευρά του πολιτικού συστήματος θα αποκαλύψουν σε μεγάλο βαθμό και το ποιος είναι περισσότερο έτοιμος να αντιμετωπίσει το μέλλον διαφορετικά από ό,τι χειρίστηκαν το παρελθόν οι εκάστοτε κυβερνώντες. Γιατί, στο τέλος της εκλογικής ημέρας οι πολιτικές ευθύνες θα αποδοθούν από τους ψηφοφόρους. Και αυτοί, όπως παρατηρούν δημοσκόποι και αναλυτές, αποφασίζουν και αξιολογώντας την πολιτική διαχείριση μιας καταστροφής – κυβερνητική κι αντιπολιτευτική – σε δεύτερο επίπεδο. «Η εμπειρία», λέει ένας επαγγελματίας των μετρήσεων, «έχει δείξει πως σε ένα τέτοιο επίπεδο αρχίζει να λειτουργεί παράλληλα η διαδικασία της σύγκρισης, έστω κι αν οι πολίτες θεωρούν ότι καλούνται να διαλέξουν το μικρότερο κακό».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ