Ενας «μαθητευόμενος» σταθμάρχης αφέθηκε μόνος του σε έναν σταθμό με αντικειμενικές δυσκολίες, όπως αυτός της Λάρισας. Χωρίς να γνωρίζει το σύστημα τηλεδιοίκησης, αλλά μόνο τη χειροκίνητη χάραξη πορείας, βασίστηκε στον παλιό πίνακα ελέγχου, άφησε τον κλειδί στη λάθος θέση και έστειλε την επιβατική αμαξοστοιχία στο ρεύμα καθόδου, σε αντίθετη πορεία από αυτή της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Η απολογία, οι καταθέσεις και οι διάλογοι της μοιραίας βραδιάς φανερώνουν σωρεία λαθών αλλά και αντιφάσεων. «Φλάσαρε» ή δεν «φλάσαρε» ο πίνακας, κούμπωσε και ξεκούμπωσε το κλειδί ή δεν γύρισε ποτέ; Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης Λάρισας παρακολουθούσε τον πίνακα μέσα από το σταθμαρχείο πριν από το μοιραίο δυστύχημα; Τι ώρα έφυγαν οι άλλοι δύο σταθμάρχες και τι θα άλλαζε αν είχαν φύγει μία ώρα αργότερα;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ