Η ιδέα του υδρογόνου στο αυτοκίνητο, μπορεί να έχει περάσει από άπειρες συμπληγάδες και οι μεγαλύτερες εταιρείες να έχουν αναβάλει τα σχέδια εξέλιξης του εναλλακτικού αυτού καυσίμου, όμως αυτό δεν ισχύει για όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτου που βλέπουν το υδρογόνο σε βάθος χρόνου ως τον κυρίαρχο παίκτη. Σήμερα, τα μεγαλεπήβολα πρότζεκτ που απασχολούν τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες με επίκεντρο τα μοντέλα υδρογόνου είναι στην επικαιρότητα και η δεκαετία αυτή θα είναι καθοριστική για τη διείσδυσή τους στην αγορά – ως η εναλλακτική των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το υδρογόνο είναι το κομμάτι που λείπει από το παζλ της κινητικότητας χωρίς εκπομπές ρύπων για τους κατασκευαστές που υπερασπίζονται το συγκεκριμένο εναλλακτικό καύσιμο. Εξίσου σημαντικό είναι ότι οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου δεν απαιτούν κρίσιμες πρώτες ύλες όπως το κοβάλτιο, το λίθιο ή το νικέλιο που απαιτούνται για την παραγωγή μπαταριών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, επομένως επενδύοντας σε αυτό τον τύπο συστήματος κίνησης το υδρογόνο μπορεί να διαδραματίσει βασικό ρόλο στη μετάβαση των εταιρειών στην κλιματική ουδετερότητα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ