ώρες – χρόνος ρεκόρ – δαπανήθηκαν παγκοσμίως σε εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου το 2022, σημειώνοντας αύξηση κατά 10%, σε σχέση με το 2021. Τα στοιχεία της Statista Global Consumer Survey δείχνουν ότι το 69% των online αγοραστών στις ΗΠΑ χρησιμοποίησαν τα smartphones, σε σύγκριση με το 47% που χρησιμοποίησαν φορητό υπολογιστή και 32% που χρησιμοποίησαν υπολογιστή. Στην Κίνα, μέσω κινητού κάνει αγορές το 67%. Οι αγορές με την υψηλότερη ανάπτυξη μέσω κινητών τηλεφώνων ήταν οι αναδυόμενες στην περιοχή Ασίας – Ειρηνικού, όπως η Ινδία, η Ινδονησία, όπως επίσης στη Λατινική Αμερική, όπως η Βραζιλία, το Μεξικό και η Αργεντινή. Πάντως, οι μεγαλύτεροι ρυθμοί ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου μέχρι το 2026 αναμένονται από τη Σερβία (23,6%), την Τουρκία (22,7%) και την Ουγγαρία (21,1%).
Έντυπη Έκδοση - Οικονομία