Αν και ο Ντίσνεϊ συνδέθηκε με μια ομάδα αντισημιτικών μελών της Motion Picture Alliance – όπως το επισημαίνει ο Νιλ Γκάμπλερ στη βιογραφία «Walt Disney: The Triumph of the American Imagination» -, δεν διάβασε το Μπάμπι ως αντιφασιστική παραβολή. Ισως όμως και να επέλεξε να αγνοήσει αυτή την πτυχή. Η ταινία κινουμένων σχεδίων του 1942 απογύμνωσε την ιστορία από τις πολιτικές και ιστορικές της ρίζες, αποστειρώνοντας, ωραιοποιώντας και αμερικανοποιώντας το παραμύθι για να εξυπηρετήσει το δικό του γούστο και το κοινό. Ακόμα και το είδος του ζώου άλλαξε στην ταινία: ο Μπάμπι γίνεται ελάφι της Καλιφόρνιας και όχι ευρωπαϊκό ιθαγενές ζαρκάδι.

Πάντως ο Μπάμπι του Ντίσνεϊ είναι η ιστορία που έχει διάρκεια στον χρόνο. Μέχρι και οι Sex Pistols επηρεάστηκαν γράφοντας το 1980 το πανκ τραγούδι τους «Who Killed Bambi?». Για την καθηγήτρια Γερμανικής Φιλολογίας στο Πανεπιστημιακό Κολέγιο του Δουβλίνου Σαμπίνε Στρούμπερ-Κρομπ αυτό εξηγείται επειδή ο Μπάμπι δεν είναι πλέον ένας χαρακτήρας. Είναι μια πολιτιστική αναφορά που γίνεται κατανοητή πολύ πέρα από τον κόσμο των ταινιών, των παιχνιδιών και των εμπορευμάτων. «Το όνομα Μπάμπι», λέει, «έχει γίνει κωδικός για καθετί χαριτωμένο και αβοήθητο».