Η επικέντρωση στην αντίληψη ότι η πολιτική είναι κατά βάση μια επικοινωνιακή πρακτική οδηγεί κόμματα και πολιτικούς στο να πιστεύουν ότι ανά πάσα στιγμή το εκλογικό σώμα είναι χειρίσιμο (και σε τελική ανάλυση χειραγωγήσιμο) με βάση αλλαγές ή βελτιώσεις στο επικοινωνιακό αφήγημα. Εξού και η διαρκής εκβολή στον δημόσιο λόγο σχετικών εκφράσεων των επαγγελματιών της επικοινωνίας όπως η διαβόητη «αλλαγή ατζέντας».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ