του δείγματος που πήρε μέρος στην έρευνα της Ενωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ δήλωσε ότι μειώνουν τις φορές που κάνουν μπάνιο, ενώ οι περισσότεροι προτιμούν ένα γρήγορο ντους αντί για μπάνιο (73,5%). Από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε από 10 Ιανουαρίου έως 10 Φεβρουαρίου προκύπτει ότι η ψυχαγωγία για τους περισσότερους αξιολογείται από καθόλου έως μέτρια σημαντική (77,4%), όπως η προσωπική φροντίδα (70,2%) και η ένδυση (76,10%). Το 73,2% των καταναλωτών θεωρεί ότι πρωταρχική ανάγκη είναι η κάλυψη του κόστους τροφίμων από τον οικογενειακό προϋπολογισμό. Δευτερεύουσα ανάγκη θεωρούν την κάλυψη του κόστους ιατρικής περίθαλψης (59,8%), στη συνέχεια της θέρμανσης (54,3%) και τέλος του ενοικίου – δανείου

κατοικίας (53,9%).