Millennials, Zoomers, «γενιά της κρίσης». Ο δημόσιος λόγος επανέρχεται συχνά σε μια προσπάθεια να κατανοήσει τη νέα γενιά. Είναι όμως τόσο «άγνωστη» και «περίεργη»; Ή απλώς αρνούμαστε να ακούσουμε αυτά που – κυριολεκτικά πια – μας φωνάζει;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ