«Η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στo γύρισμα μιας κινηματογραφικής ταινίας και στο γύρισμα για ψηφιακή πλατφόρμα είναι ότι στην πρώτη περίπτωση ο στόχος σου είναι καθαρά δημιουργικός, να φτιάξεις κάτι πραγματικά όμορφο για το κοινό και στη δεύτερη να ακολουθήσεις όσο το δυνατόν πιο σύντομα τη γραμμή που ορίζει η ιστορία που αφηγείσαι. Η ποιότητα θα πρέπει και εκεί να είναι πρώτης γραμμής αλλά δεν είναι αυτή η προτεραιότητα». Ο σκηνοθέτης Ζερόμ Σαλ ξέρει πολύ για ποιο πράγμα μιλάει διότι έχει εργαστεί και στα δύο μέσα. Από τη μία πλευρά είναι ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος κινηματογραφικών ταινιών όπως η «Οδύσσεια» (2016), μια εντυπωσιακή κινηματογραφική βιογραφία πάνω στη δράση του εξερευνητή Ζακ Υβ Κουστό (Λαμπέρ Ουιλσόν) και από την άλλη είναι ο συνδημιουργός της γαλλικής σειράς «Totems» (2021) που γυρίζεται για την ψηφιακή πλατφόρμα της Αmazon. «Με πολύ απλά λόγια, η γραμματική των δύο μέσων είναι εντελώς διαφορετική» είπε.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ