Μια νέα έρευνα φανερώνει ότι το ελλιπές δίκτυο φορτιστών – για το οποίο είναι υπεύθυνα τα κράτη – είναι πιθανόν να τινάξει στον αέρα το μεγαλόπνοο σχέδιο της ηλεκτροκίνησης που συντελείται με ταχείς ρυθμούς από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, κάτι που δεν ισχύει και για τα κράτη τα οποία δεν επενδύουν όσο θα έπρεπε στη διάδοση των δημοσίων θέσεων φόρτισης ηλεκτρικών. Συγκεκριμένα, η αποκαλυπτική έρευνα της CLEPA Pulse Check, που διεξάγεται για λογαριασμό των προμηθευτών αυτοκινήτων, καταδεικνύει το ζοφερό πρόβλημα της έλλειψης φορτιστών στην Ευρωπαϊκή Ενωση, τη στιγμή που οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξάνονται ταχύτατα σχεδόν σε όλες τις χώρες και οι ανάγκες διάδοσης των δημόσιων φορτιστών γίνονται όλο και πιο επιτακτικές. Μάλιστα, το 98% των κατασκευαστών δεν διστάζει να δηλώσει το γεγονός ότι οι προσπάθειές τους θα πάνε χαμένες εξαιτίας της βραδείας εξάπλωσης στους δημόσιους ταχυφορτιστές. Επισημαίνουν ότι σήμερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες εργάζονται μονομερώς στη διάδοση της ηλεκτροκίνησης χωρίς την υποστήριξη των κρατών. Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία των εταιρειών, για να υπάρχει επαρκές δίκτυο σταθμών φόρτισης που θα ικανοποιούν τις τρέχουσες πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πρέπει να δημιουργηθούν τουλάχιστον 3,4 εκατομμύρια νέα σημεία φόρτισης έως το 2030.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ