Με τον όρο «υδραρχία» (hydrarchy) ο άγγλος ποιητής του 17ου αιώνα Ρίτσαρντ Μπρέιθγουεϊτ αναφέρεται στην ικανότητα των ατόμων να αποκτούν εξουσία στην ξηρά με μέσο διακυβέρνησης το νερό. Τον όρο αυτό επανέφερε η γλύπτρια και καλλιτέχνις εγκαταστάσεων Ντόμινικ Γουάιτ ενσωματώνοντας θεωρίες για τη μαύρη υποκειμενικότητα και τον αφρό – πεσιμισμό στο έργο της που κέρδισε το βραβείο γυναικείας τέχνης Max Mara 2022-24. Παλιά πανιά, κατάρτια, φαλαινοθηρικά δόρατα και χάρτες εμφανίζονται στις δημιουργίες της που τις χαρακτηρίζει το στοιχείο του φανταστικού και το θαλάσσιο σύμπαν. Η Γουάιτ εντυπωσίασε τους κριτές με την πρότασή της για ένα νέο έργο με τίτλο «Νεκρό Φορτίο» (Deadweight), παραπέμποντας στη μονάδα μέτρησης που ορίζει το βάρος του φορτίου που μπορεί να αντέξει ένα πλοίο για να μη βυθιστεί.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ