Πριν από λίγες ημέρες είχαμε μια συζήτηση με φίλους που δραστηριοποιούνται επαγγελματικά στον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας. Μιλούσαμε για έναν πολύ καλό και πολύ γνωστό ηθοποιό και για το τι είδους διαφημιστική καμπάνια θα μπορούσε να κάνει. Ο «γκουρού» της παρέας επεσήμανε ότι τώρα μπορεί να «υποστηρίξει» περισσότερα κόνσεπτ, σε αντίθεση με το παρελθόν διότι «νεότερος, αν και όμορφος, δεν «είχε» πρόσωπο». Και όταν τον ρώτησα τι εννοούσε, μου είπε: «Προσπάθησε να περιγράψεις το πρόσωπό του όπως ήταν πριν από δέκα – δεκαπέντε χρόνια». Προσπάθησα αλλά δεν… Το πρόσωπό του δεν είχε κάτι έντονο, κάτι χαρακτηριστικό. Σαν να το είχες περάσει με ένα σφουγγάρι που θόλωνε τα χαρακτηριστικά του. Συμπέρασμα; Για να λειτουργήσει επικοινωνιακά κάτι πρέπει να είναι ξεκάθαρο, να μπορείς να το περιγράψεις.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ