Λέγεται vlogging-on-the-go και δεν είναι ελληνικής εμπνεύσεως. Ο λόγος για την ξενόφερτη τάση, που εσχάτως ελληνοποιήθηκε, των γνωστών influencers, οι οποίοι συνηθίζουν να προωθούν προϊόντα, ιδέες ή απλώς τον εαυτό τους μιλώντας σε ζωντανή σύνδεση στους εκατομμύρια ακολούθους τους ενώ οδηγούν ή βιντεοσκοπώντας τον εαυτό τους εν κινήσει για να αναρτήσουν στη συνέχεια το βίντεο στο προφίλ τους στα σόσιαλ μίντια. Κοιτάζουν πότε την κάμερα, πότε τον δρόμο και συχνά περνούν από διάφορες ψυχολογικές διακυμάνσεις, ανάλογα με το αν αυτό που σχολιάζουν τους προκαλεί χαρά ή οργή.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ