Με τους έλληνες εφοπλιστές να πρωταγωνιστούν στις αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου κύλησε το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Τα ελληνικά εφοπλιστικά συμφέροντα ήταν πρώτα και ως αγοραστές και ως πωλητές. Στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου καταγράφεται μια μεικτή εικόνα όσον αφορά το ενδιαφέρον των ελλήνων εφοπλιστών. Ενας σημαντικός αριθμός εξ αυτών έχουν βγει ως αγοραστές ενώ άλλοι τόσοι ως πωλητές. Συγκεκριμένα, από ένα σύνολο 156 αγοραπωλησιών, σύμφωνα με τα στοιχεία της Intermodal, οι 38 επιβεβαιωμένες αγορές αφορούν έλληνες εφοπλιστές (ο αριθμός αυτός θα μπορούσε να αυξηθεί δεδομένου των 35 αγοραπωλησιών των οποίων οι αγοραστές είναι άγνωστοι και ένα μέρος αυτών πολύ πιθανόν να αφορά έλληνες αγοραστές). Την ίδια στιγμή από τις συνολικά 156 αγοραπωλησίες, 34 αφορούν έλληνες πωλητές. Η εικόνα συνεπώς σχετικά με την τάση του ελληνικού ενδιαφέροντος είναι μεικτή λόγω της αστάθειας που επικρατεί στη ναυλαγορά του ξηρού φορτίου, αναφέρει ο αναλυτής Γιάννης Παργανάς της Intermodal. Ανάλογη είναι η εικόνα που περιγράφει και ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv, ο οποίος σημειώνει ότι έπειτα από αδυναμία τον Ιανουάριο, η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες ανέβηκε τον Φεβρουάριο και κορυφώθηκε τον Μάρτιο. Μέχρι τις 24 Μαρτίου 2023, σύμφωνα με την Xclusiv, άλλαξαν χέρια συνολικά 157 πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, με 66 από αυτά να πωλούνται εντός του Μαρτίου, 57% υψηλότερα σε σύγκριση με τις πωλήσεις χύδην φορτίου του Ιανουαρίου (42 πωλήσεις), ενώ τον Φεβρουάριο άλλαξαν χέρια 49 πλοία. Τα τμήματα Supramax και Handysize ήταν οι πρωταγωνιστές με 40 Supramax και 41 Handysize να πωλούνται κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ