Ο Ανρί Ματίς ένιωθε στα τέλη της δεκαετίας του 1920 να έχει πέσει σε τέλμα. Στα όρια της κατάρρευσης και με την εμμονική επιθυμία να εξερευνήσει τι βρίσκεται κάτω από τη ζωγραφική επιφάνεια δήλωνε «έχω κάνει απολύτως ό,τι μπορούσα προς το παρόν». Η Αριάδνη είχε «γεννηθεί» σε δύο διαστάσεις και είχε κάνει την πρώτη της εμφάνιση περί το 1905-1906, ανακεκλιμένη στην καρδιά του πίνακα «Η χαρά της ζωής». Για τον δημιουργό της αποτελούσε την ιδανική απεικόνιση του γυναικείου αισθησιασμού. Και ήταν εκείνη που «απέδρασε» από την ελαιογραφία και του προσέφερε τις καμπύλες της για να δοκιμάσει τις δυνατότητές του στον πηλό, ώστε να φτιάξει προπλάσματα για τα χάλκινα γλυπτά του.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ