Το κάνουν όλα τα κόμματα εξουσίας: στις προεκλογικές περιόδους προσπαθούν να απευθυνθούν σε όσο το δυνατόν περισσότερα εκλογικά ακροατήρια. Επιχειρούν να πείσουν κατηγορίες ψηφοφόρων με τελείως διαφορετικές προτεραιότητες. Ετσι και η ΝΔ. Τρέχει μια καμπάνια για τους συντηρητικούς, που ακούν ευχάριστα πρωτοβουλίες σαν τον φράχτη, και μια για τους κεντρώους, που δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στις κοινωνικές και οικονομικές πολιτικές. Η κοινοτοπία της στρατηγικής δεν προφυλάσσει απ’ τα ρίσκα της, όμως. Η ατζέντα που προσελκύει τους μεν, ενδέχεται να απωθεί τους δε. Γι’ αυτό, αν το κυβερνών κόμμα δεν βρει τη σωστή ισορροπία ανάμεσα στις δυο του εκστρατείες, κινδυνεύει να χάσει ψήφους κι απ’ τις δυο πλευρές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ