Η είδηση της επιστροφής του νέου Renault 5 είχε φέρει ρίγη συγκίνησης στους οδηγούς που ήταν ταυτισμένοι με το μοντέλο-θρύλο. Η γαλλική φίρμα, έχοντας στο μανίκι της έναν άσο – σαν και αυτόν της Fiat με 500αράκι – δεν άργησε να βάλει σε τροχιά επαναφοράς το χαρισματικό, λιλιπούτειο μοντέλο της που είχε ως διαβατήριο τη μεγάλη εμπορική καριέρα του αλλά και το στυλ του που άφησε ανεξίτηλη τη σφραγίδα του τις δεκαετίας του ’70 και του ’80. Σήμερα, η Renault εντάσσει το νέο 5άρι στην καρδιά της ηλεκτροκίνησης, με το αυστηρό χρονοδιάγραμμα λανσαρίσματος να αναφέρει το καταλυτικό 2024, που θα βγει στους δρόμους. Προς το παρόν το Renault 5 βρίσκεται σε στάδιο εξέλιξης και δοκιμών, ενώ αυτές τις ημέρες η γαλλική φίρμα έδωσε περαιτέρω πληροφορίες για τα τεχνικά μέρη του. Ειδικότερα, θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF-B EV η οποία μοιράζεται αρκετά κοινά στοιχεία με την κλασική CMF-B, η οποία μεταξύ άλλων χρησιμοποιείται και στο Clio.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ