Φωτιά έχουν πάρει τα τηλέφωνα των δικηγορικών γραφείων τελευταία από πολίτες που έπεσαν θύματα phishing, ενός φαινομένου ηλεκτρονικής απάτης που βρίσκεται σε έξαρση, κατά το οποίο οι επιτήδειοι μιμούνται αξιόπιστες οντότητες (τράπεζες, δημόσιους οργανισμούς) προκειμένου τα θύματα-στόχοι να τους αποκαλύψουν ευαίσθητες πληροφορίες, όπως είναι οι κωδικοί του e-banking, ώστε εκείνοι μετά να αλιεύσουν από τους συγκεκριμένους λογαριασμούς, μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, μεγάλα χρηματικά ποσά. Δεκάδες χιλιάδες είναι τα ηλεκτρονικά μηνύματα phishing το τελευταίο 5μηνο στα οποία οι επιτιθέμενοι υποδύονται ψηφιακές υπηρεσίες του κράτους, όπως είναι το gov.gr (για υποτιθέμενη επιστροφή φόρου), ή επιδοματικές πολιτικές, όπως το Market Pass, το Power Pass (για την εκταμίευση κάποιας επόμενης δόσης), με χιλιάδες πολίτες να την πατάνε αποκαλύπτοντας προσωπικά τους δεδομένα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ