Ενα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο… άμεσης επαφής με το κράτος, μέσω του οποίου οι πολίτες θα ενημερώνονται, θα διεκπεραιώνουν και θα δέχονται όλες τις υπηρεσίες του Δημοσίου, ετοιμάζεται να ενεργοποιήσει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ