Την πενθήμερη οδύσσεια σκηνοθετών από κάθε γωνιά της Ευρώπης που ταξίδεψαν στην Αθήνα για να γνωρίσουν τα νέα θεατρικά της ταλέντα περιγράφει σε εκτενές του άρθρο στον «Guardian» o Μάικλ Μπίλινγκτον. Καλεσμένος του Εθνικού Θεάτρου με δαπάνες που καλύπτονται από το Ταμείο Ανάκαμψης ο βρετανός συγγραφέας και κριτικός θεάτρου παρακολούθησε μια σειρά παραστάσεων, μεταξύ των οποίων τις «Goodbye Lindita», «Ενα φωτεινό σπίτι σαν μέρα», αλλά και κάποιες που δεν έχουν κάνει ακόμη πρεμιέρα, όπως οι «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» και «Μια νύχτα στην Επίδαυρο» – και εκτός από τη γνώμη του για αυτές, στο κείμενό του επιχειρεί να χαρτογραφήσει τη θεατρική πραγματικότητα στην Αθήνα, τόσο μέσα από τα όσα είδε ο ίδιος όσο και μέσα από τις δηλώσεις του καλλιτεχνικού διευθυντή της πρώτης σκηνής της χώρας, Γιάννη Μόσχου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ