Η κυκλοφορία του «Πέθανε με τα μάτια ανοιχτά» (εκδόσεις Ερμα, μετάφραση Βίκυς Λιακοπούλου, με επίμετρο της Χίλντας Παπαδημητρίου) αποτελεί φόρο τιμής στον Derek Raymond. Εναν μεγάλο συγγραφέα που, πέρα από βαρύγδουπες τοποθετήσεις θεωρητικών του είδους (δημιουργός των «Factory novels» και εκ των βασικών εκπροσώπων του brit noir), θεωρώ ότι αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα του νεοκλασικού μεγάλου αγγλικού κοινωνικοαστυνομικού μυθιστορήματος, εκείνου όπου το κοινωνικό σχόλιο διαδραματίζει σημαντικό ρόλο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ