Στα πρώτα δρομολόγια, μετά την τραγωδία στα Τέμπη, της αμαξοστοιχίας Intercity από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και πίσω, δεν υπήρχαν επιβάτες κομπάρσοι. Αν κάτι υπήρχε, ήταν η απροθυμία των επιβατών να ταξιδέψουν και πάλι με το συγκεκριμένο δρομολόγιο. Τη μέρα επανέναρξης, από τις 344 θέσεις μόνοι οι 75 είχαν επιβάτες. Οσο για την επιστροφή, το Intercity ξεκίνησε με 55 άτομα (6 στο πρώτο βαγόνι, 13 στο βαγόνι – κυλικείο, 12 στο τρίτο, 12 στο τέταρτο και 12 στο πέμπτο) και στον σταθμό της Λάρισας επιβίβασε άλλα 25. Η ταχύτητα ήταν αισθητά μειωμένη, στα 80 με 100 χλμ., με τους τακτικούς πελάτες να σχολιάζουν την εξέλιξη αρνητικά καθώς ένας από τους λόγους που επιλέγουν το συγκεκριμένο μέσο μεταφοράς είναι και η εγγύηση ότι θα φτάσουν στην ώρα τους σε κάποιο επαγγελματικό ραντεβού.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ