Η πρωτοβουλία του καθηγητή Ψυχολογίας Τζέφρι Κιν στο Ορλάντο της Φλόριντα να ζητήσει από τους μαθητές στο Λύκειο να γράψουν τη νεκρολογία τους οδήγησε χθες στην απόλυσή του. Ο 63χρονος εκπαιδευτικός εξήγησε μιλώντας στο FOX 35 ότι ήθελε να συνδέσει το μάθημά του με μια άσκηση που αποσκοπούσε στην προετοιμασία των μαθητών για τον κίνδυνο εισβολής ενόπλου στο λύκειό τους. Οπως διευκρίνισε, ζήτησε από τους μαθητές να αποτυπώσουν τις «εντυπώσεις» τους που συνδέονταν με αυτή την προσομοίωση και να σκεφτούν ποια είναι τα αίτια που έχουν ως συνέπεια να επαναλαμβάνονται οι σφαγές στις ΗΠΑ, ιδέες για το πώς θα μειωθεί κάτι τέτοιο, τις πιθανές θεραπείες των αιτίων, το πώς τους έχουν επηρεάσει οι μαζικές σφαγές και ως εκ τούτου να φανταστούν τη μεταθανάτια ζωή τους. «Ο σκοπός δεν ήταν να τους τρομάξω ή να τους κάνω να νομίζουν ότι θα πεθάνουν, αλλά να τους βοηθήσω να καταλάβουν τι είναι σημαντικό στη ζωή τους και πώς θα προχωρήσουν τις ζωές τους», είπε στο NBC. Οι σχολικές Αρχές τον κατηγόρησαν, πάλι, ότι έδωσε μια «ακατάλληλη εργασία» στους μαθητές του. Ζητήσαμε από μια ψυχαναλύτρια και έναν καθηγητή να σχολιάσουν την πρωτοβουλία.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ