Στις αρχές της χρονιάς, στο πλαίσιο της έκθεσής της «Οικονομία», η Γεωργία Σαγρή παρουσίασε στην The Breeder τρεις performances συνοδεύοντας τις γλυπτικές εγκαταστάσεις της, τα σχέδια, τα κείμενα και τα ζωγραφικά της έργα. Γυμνή, ευάλωτη, συγκεντρωμένη στο εσωτερικό της σύμπαν, άλλοτε σε κλειστό διάλογο με το κοινό της, αλλά και κυρίαρχος του χρόνου της επιτέλεσης, η καλλιτέχνις βγήκε από αυτό το σύνολο ενεργειών που αφορά ένα παρόν που δεν επαναλαμβάνεται. Στη συνέχεια πέρασε στην πρακτική φροντίδας που ονομάζει Ιαση.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ