Οι υπέρμαχοι της χρήσης του ως εργαλείου πολιτικού μάρκετινγκ έχουν ένα φαινομενικά ακαταμάχητο επιχείρημα: αν θέλουμε να ακουστούμε στα νεανικά ακροατήρια, πρέπει να μιλήσουμε όπου ανοίγουν τα αφτιά τους, λένε. Ο αντίλογος των επιφυλακτικών, βέβαια, θυμίζει ότι ο διευθυντής της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφαλείας των ΗΠΑ έχει προειδοποιήσει για το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθεί από το Πεκίνο ο αλγόριθμός του σαν όπλο άσκησης επιρροής στους πολίτες της Δύσης. Ή ότι το 2019 έγιναν αναφορές εναντίον του για λογοκρισία περιεχομένου υπέρ των ΛΟΑΤΚΙ+. Ή πως αυξάνονται οι φωνές όσων το κατηγορούν είτε ότι προκαλεί εθισμό στους ανήλικους, είτε ότι τους εκθέτει σε επικίνδυνες προκλήσεις. Το «επιδραστικότερο» των σόσιαλ μίντια αυτή την περίοδο δεν ξεφεύγει από τον διαχρονικό πλέον κανόνα της βιβλιογραφίας της επικοινωνίας. Το Μέσο εξακολουθεί να είναι το μήνυμα και στην εποχή του TikTok. Γι’ αυτό όποιος ανεβάζει βιντεάκια εκεί προκειμένου να προσελκύσει ψηφοφόρους, προωθεί ταυτόχρονα και μια κουλτούρα εφήμερων τάσεων. Τα trends μεταξύ των χρηστών του διαρκούν λιγότερο κι από εκείνα στο Twitter. Τα λόγια των πολιτικών, επομένως, δεν αποτυπώνονται στο μυαλό του δυνητικού εκλογικού κοινού. Μάλλον γράφονται στο νερό.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ