Ο ίδιος δεν έχει κατεβάσει την εφαρμογή στο κινητό του. Κι έχει απαγορεύσει στους υπουργούς του να την εγκαταστήσουν. Αλλά εμφανίζεται στο TikTok. Γιατί, όπως εξήγησε, δεν μπορούν οι πολιτικοί να προσεγγίσουν τους νέους μέσα από τα κανάλια και τις εφημερίδες. Εντάξει, ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν είναι ο μόνος που πέφτει θύμα αυτής της αντίφασης. Πολύ πριν ανακαλύψει η εγχώρια πολιτική σκηνή τη δυναμική του Μέσου της γενιάς Ζ – και προσπαθήσει να προσαρμόσει την πολιτική επικοινωνία στην αισθητική των σύντομων, ερασιτεχνικών, βίντεο με συμβουλές για κομμώσεις ή για την τέχνη του μακιγιάζ -, οι ξένοι επαγγελματίες του χώρου είχαν υποκύψει στη διόλου κρυφή γοητεία της πλατφόρμας που κεντρίζει το ενδιαφέρον όσων βαριούνται το παραδοσιακό φορμάτ της πολιτικής. Μέχρι κι ο Λευκός Οίκος – ο οποίος έχει απαιτήσει από την κινεζική μητρική εταιρεία του TikTok να το πουλήσει αν θέλει να αποφύγει την πλήρη απαγόρευσή του στην Αμερική – πέρυσι τον Μάρτιο ζήτησε από τριάντα σταρ TikTokers να αναμεταδώσουν τις πληροφορίες που ήθελε να περάσει στην κοινή γνώμη για τον πόλεμο στην Ουκρανία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ