Είναι λογικό οι πολιτικές δυνάμεις αυτές τις ημέρες να σπεύδουν με όλους τους σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας να προσεγγίσουν τη νεολαία. Και κρίσιμες εκλογικά ομάδες είναι, και ένα μέρος αυτών (οι γεννηθέντες το 2005!) θα έλθει πρώτη φορά στην κάλπη, και έχει σημασία ένα κόμμα να ανανεώνεται και να μη μένει «κλειδωμένο» στις μεγαλύτερες ηλικιακές κατηγορίες.
Από την άλλη, οι νέοι έχουν τα δικά τους μεγάλα στοιχήματα και δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται απλώς ως εκλογική ύλη ή η απεύθυνση σε εκείνους να σταματά μετά την κάλπη. Η εργασία, η ποιότητα ζωής, η παιδεία, η ασφάλεια, η ψηφιακή ζωή, η ευελιξία στις δράσεις και την επιχειρηματικότητα, η προσβάσιμη και φτηνή στέγη, είναι ορισμένα μόνο εκ των θεμάτων που πρέπει να απασχολούν κάθε κόμμα ώστε να διαμορφώνει προγράμματα που να δίνουν λύσεις και απαντήσεις. Στη γλώσσα των νέων πάντα, αλλά όχι ως αυτοσκοπό. Ας μην μπερδεύουν τα κόμματα το μέσο με το μήνυμα, το θέμα είναι η νεολαία και η επόμενη ημέρα της που στην τελική θα είναι το μέλλον της χώρας.
Αρα και η 22α Μαΐου και η 3η Ιουλίου (αν έχουμε δεύτερες εκλογές) θα είναι κρίσιμες στο πεδίο των νέων και θα αξιολογηθούν οι πολιτικές δυνάμεις αν έχουν συνέπεια ή αν λογίζουν απλώς τους 20άρηδες ή 25άρηδες ως «κουκιά» στη μάχη και τίποτε πέραν αυτού. Ολοι θα κριθούν και οι νέοι μόνο αφελείς δεν είναι.