Για τον Πυθαγόρα, ο «Ετερος Εγώ» ήταν ο φίλος. Οχι το άλλο μισό αλλά ο άλλος εαυτός. Για τους περισσότερους από εμάς, ωστόσο, σήμερα το «Ετερος Εγώ» παραπέμπει σε κάτι πολύ διαφορετικό: την ομώνυμη σειρά του Σωτήρη Τσαφούλια που έχοντας ως πρώτη ύλη την αρχαιοελληνική φιλοσοφία και αναμειγνύοντάς την με στοιχεία μυστηρίου, απέφερε μια παραγωγή που έσπασε τα νεοελληνικά δημιουργικά στεγανά στην τηλεόραση. Η δουλειά που γνώρισε το ευρύ κοινό το 2017 ως πολύκροτη ταινία με αποχρώσεις ψυχολογικού θρίλερ και το 2019 μεταφέρθηκε στη μικρή οθόνη μέσω της συχνότητας της Cosmote TV, κατάφερε έπειτα από τρεις σεζόν και 24 επεισόδια να αφήσει ισχυρό το αποτύπωμά της στην εγχώρια τηλεοπτική μυθοπλασία, να ορίσει ξανά το περιεχόμενο των αστυνομικών σειρών, να γίνει μία από τις πιο εμπορικές παραγωγές και να δώσει μπόλικη τροφή για σκέψη και συζήτηση. Το τέλος της, τη Δευτέρα 4 Απριλίου, για τους πιστούς τηλεθεατές της ήταν απλώς μια ευκαιρία για ανασκόπηση στις πιο σημαντικές στιγμές της και σε όλα όσα βοήθησαν να χτιστεί η γερή υστεροφημία της.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ