Σαφώς, ο νέος CEO της Formula 1, ο Στέφανο Ντομενικάλι, έχει εντελώς αντίθετη γνώμη και βλέπει με θετική ματιά την προσέλκυση νέων ομάδων τη στιγμή που η Formula 1 καταρρίπτει το ένα μετά το άλλο τα ρεκόρ προσέλευσης. «Για άλλη μια φορά ήμασταν το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο mainstream άθλημα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» τόνισε ο αρχηγός της F1.  

Ο Ντομενικάλι επισημαίνει ότι για τη Formula 1 χαράσσει μια νέα εποχή με επίκεντρο τις εκπομπές υψηλής ποιότητας, που θα προσδώσουν σημαντική αξία στο άθλημα.  

Η Liberty Media, ο αμερικανικός γίγαντας που διαχειρίζεται το μηχανοκίνητο σπορ στη Formula 1 έκλεισε πέρυσι με 2,573 δισ. δολάρια έσοδα, ενώ τα κέρδη άγγιξαν τα 562 εκατομμύρια.

Πάντως, ο λογαριασμός είναι αρκετά βαρύς για τις ομάδες που κάθε χρόνο, με βάση το αποτέλεσμα των οδηγών, πρέπει να πληρώνουν και το πανάκριβο τέλος συμμετοχής τους στη FIA. Οσο πιο μεγάλη είναι η επιτυχία των ομάδων, τόσο πιο φουσκωμένος είναι ο λογαριασμός. Οπως η πρωταθλήτρια Red Bull που κατέβαλε πέρυσι 6,2 εκατομμύρια δολάρια στη FIA, την ώρα που η τελευταία, η Williams, έδωσε το 1/10, περίπου 600.000 δολάρια.