Στις αρχές της δεκαετίας του 2010, ο Τζέισον Σίτρον και ο Στάνισλαβ Βισνέφσκι, δύο δημιουργοί βιντεοπαιχνιδιών που είχαν παρατηρήσει πόσο δύσκολο ήταν για τους gamers να συζητούν μεταξύ τους για θέματα στρατηγικής ενώ παράλληλα έπαιζαν χρησιμοποιώντας το διαθέσιμο τότε λογισμικό VOiP (σε απλά ελληνικά, η διαδικτυακή τηλεφωνία), βάλθηκαν να αναπτύξουν μία εφαρμογή συνομιλίας φιλική προς τους χρήστες, και με τις ελάχιστες δυνατές επιπτώσεις στις επιδόσεις τους. Το 2015, λοιπόν, λάνσαραν το «Discord». Επέλεξαν το όνομα αυτό γιατί ήταν εύκολο, εμπορικά διαθέσιμο και επειδή στην κοινότητα των gamers υποδήλωνε «το πρόβλημα που ήθελαν να λύσουν»: σημαίνει διαφωνία, ασυμφωνία, διάσταση απόψεων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ