H Lancia Pu+RA HPE προβάλλει με πλουραλιστικό τρόπο το στυλ που θα ακολουθήσουν τα μελλοντικά μοντέλα της, μέσα από ένα κόνσεπτ που αποτελεί σημείο αναφοράς για την ιταλική φίρμα κάνοντας ένα νέο ξεκίνημα στην καρδιά της εξηλεκτρισμένης εποχής. Το νέο πρωτότυπο μοντέλο έχει ιδιαίτερα αεροδυναμική εμφάνιση, με το όνομά του Pu+ RA HPE να παραπέμπει στις λέξεις «Pure» («καθαρό»), «Radical» («ριζοσπαστικό»), ενώ το HPE προέρχεται από τις λέξεις «High Performance Electric» που σημαίνει «ηλεκτρικό υψηλών επιδόσεων». Οπως έχει ήδη ανακοινώσει η ιταλική φίρμα, η νέα γενιά μοντέλων της που θα έχουν ως οδηγό το Pu+Ra HPE θα ξεκινήσει το 2024, αρχής γενομένης από την επιστροφή της Ypsilon. To νέο μοντέλο δεν ξεφεύγει από την τάση της εποχής και είναι αμιγώς ηλεκτρικό – η εταιρεία δεν παρέχει αρκετές πληροφορίες για τις επιδόσεις του, αναφέρει όμως ότι η αυτονομία του θα αγγίζει τα 700 χλμ.! Εξίσου σημαντικό ότι η κατανάλωση ρεύματος θα κινείται σε πολύ χαμηλά επίπεδα, ήτοι 10 kWh/100 χλμ.

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ… ΦΩΝΗΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ. Αλλά και στον τομέα της φόρτισης το εντυπωσιακό μοντέλο θα δίνει τη δυνατότητα να φορτίζεται από το 0-80% μέσα σε 10 λεπτά! Στο εσωτερικό του θα υπάρχουν αρκετές καινοτομίες που θα συνδυάζουν την τεχνολογία αιχμής με τα ανακυκλώσιμα υλικά, μεταξύ αυτών και το μαλλί! Οπως έχει αναφέρει η Lancia τα υλικά στο εσωτερικό των μελλοντικών μοντέλων της θα είναι φιλικά προς το περιβάλλον, καθιστώντας τη Lancia τη μάρκα της Stellantis με το μεγαλύτερο ποσοστό αξιοποίησης ανακυκλωμένων υλικών. Οι εφαρμογές συνδεσιμότητας είναι στα ατού του μοντέλου, με το νέο σύστημα S.A.L.A. (Sound Air Light Augmentation), όπου ο οδηγός θα μπορεί με φωνητικό έλεγχο να ρυθμίζει τον εσωτερικό φωτισμό και τον κλιματισμό. Εκτός από την επιστροφή της Ypsilon η ιταλική φίρμα ετοιμάζει το 2026 να επαναφέρει τον επιτυχημένο θρύλο της, πιθανόν το 2028,  τη νέα Delta.  Μέσα στο πολυσχιδές πλάνο της περιλαμβάνεται και ένα καινοτόμο πλάνο διανομής της Lancia, που θα περιορίσει τον αριθμό συνεργατών – αρχικά σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες – χωρίς πλέον να απαιτούνται μεγάλοι εκθεσιακοί χώροι αλλά η ιταλική φίρμα θα εστιάσει στην εξυπηρέτηση διά ζώσης ή μέσω Διαδικτύου.