Η αύξηση στις τιμές των προϊόντων έφερε αλλαγές στα καταναλωτικά μοντέλα αλλάκαι στις προτεραιότητες των επιχειρήσεων στον κλάδο του λιανεμπορίου τροφίμων.
Σύμφωνα με στοιχεία που επεξεργάστηκε το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς από τηνEuroCommerce, ο ευρωπαϊκός τομέας λιανικής πώλησηςειδών παντοπωλείου και σουπερμάρκετ επικεντρώθηκε το 2022 στον πληθωρισμό και την αυξανόμενη ευαισθησία στις τιμές καταναλωτή. Αυτό οδήγησε τα περιθώρια κέρδους των καταστημάτων τροφίμων στη μεγαλύτερη πτώση τα τελευταία πέντε χρόνια. Οι ευρωπαίοι πολίτες, ζώντας με την ίδια αβεβαιότητα και το 2023, ανταποκρίνονται στην ακρίβεια προσαρμόζοντας ανάλογα τις καταναλωτικές τους συνήθειες.