Ο Τζόναθαν Οσμπορν, καθηγητής Εκπαίδευσης στο πανεπιστήμιο του Στάντφορντ ήταν επικεφαλής επιτροπής του ΟΟΣΑ για την αξιολόγηση των επιστημονικών γνώσεων των μαθητών σε πάνω από 100 χώρες. Πιστεύει ότι τα σχολεία αποτυγχάνουν να μεταδώσουν τα θαύματα της επιστήμης. «Ο μέσος μαθητής μαθαίνει σχεδόν παπαγαλία τα επιστημονικά επιτεύγματα. Αν δεν προσφέρoυμε στους μαθητές κάτι εντυπωσιακό – αν δεν τους προσφέρουμε θαύματα και συνδέσεις – γιατί να ενδιαφερθούν;».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ