Ο Ελκαν ανέλαβε τα ηνία της FIAT σε ηλικία 34 ετών, μετά τον θάνατο του παππού του Τζιάνι Ανιέλι. Το επάγγελμά του δεν είναι εκτός του πεδίου που ασχολείται: Εχει σπουδάσει μηχανικός, δηλώνει οπαδός της Γιουβέντους, είναι επικεφαλής της εταιρείας χόλντινγκ Εxor, της οποίας η οικογένεια Ανιέλι κατέχει το 59% και πρόεδρος της Ferrari. Στο παρελθόν είχε δηλώσει ότι οι «τιφόζι» θα πρέπει να κάνουν υπομονή αν θέλουν να δουν τα αλογάκια της Ferrari να επιστρέφουν στις νίκες και τις κατακτήσεις πρωταθλημάτων. Μια δήλωση, που μάλλον – και με τα σημερινά δεδομένα και τη φτωχή παρουσία της ομάδας – θα θέλει να ξεχάσει κάθε οπαδός του Μαρανέλο.

O Ελκαν δείχνει να υποστηρίζει τις επιλογές του Φρεντερίκ Βάσερ του νέου αγωνιστικού διευθυντή που ανέλαβε την ομάδα από τον περασμένο Δεκέμβριο μετά την παραίτηση του Μπινότο. Ο Βάσερ δηλώνει ότι δεν πρόκειται να αλλάξουν πολλά στην αρχική σχεδίαση του μονοθεσίου, παρά τις γκρίνιες των οδηγών, όπως του Σάινθ που επανέλαβε ότι η ομάδα του χρειάζεται να κάνει μια ριζική αλλαγή στη σχεδιαστική φιλοσοφία, κάτι που θα πράξει και η Mercedes στο νέο της μονοθέσιο. «Με τη Red Bull να υπερτερεί παντού, αυτό δείχνει ότι πρέπει να αλλάξουμε κάτι, που θα είναι διαφορετικό από αυτό που έχουμε έως τώρα!» δήλωσε ο Σάινθ, εκφράζοντας τον προβληματισμό του για τη χαμηλή απόδοση της ομάδας του, που σε λίγες ημέρες και στο επερχόμενο γκραν πρι στο Αζερμπαϊτζάν στις 30 Απριλίου θα πρέπει να κάνει ό,τι είναι δυνατόν ώστε η Ferrari να δει το πολυπόθητο φως στο τούνελ.