Πόσο εύκολο είναι για ένα άτομο με οπτική αναπηρία να ψωνίσει ένα μπουκάλι γάλα που να μην είναι ληγμένο από το ράφι ενός σουπερμάρκετ; Σε πόσα καφέ τού επιτρέπεται να εισέλθει μαζί με τον σκύλο-οδηγό του; Πόσο καλά εκπαιδευμένοι είναι οι υπάλληλοι των εμπορικών καταστημάτων, αλλά και οι πελάτες, στο να υποδεχθούν ένα τυφλό άτομο και να το εξυπηρετήσουν σωστά ή να του επιτρέψουν να απολαύσει το ταξίδι της αγοραστικής εμπειρίας, με όρους ισότητας και συμπερίληψης; Είναι τα καταστήματα φιλικά προς τους τυφλούς συμπολίτες μας; Ερευνα που πραγματοποίησε η Ierax Analytix σε συνεργασία με την Βlack Light, έναν οργανισμό εκπαίδευσης προσωπικού για εξυπηρέτηση ατόμων με οπτική αναπηρία, δείχνει πως μένουν να γίνουν ακόμα πολλά βήματα σε επίπεδο προσβασιμότητας καταστημάτων για να φτάσει η εμπειρία ενός καταναλωτή με οπτική αναπηρία σε επίπεδα ικανοποιητικά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ