Μόνο τυχαία δεν μπορεί να είναι η παρουσία των αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ανατολή. Η Κίνα, η μεγαλύτερη παραγωγός αυτοκινήτων στον κόσμο και προμηθευτής πρώτων υλών για σχεδόν όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, τείνει να γίνει και ο «μαέστρος» της ηλεκτροκίνησης, με τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές φίρμες να έχουν συνάψει συμμαχίες με κινεζικούς κολοσσούς, στο πλαίσιο κατασκευής των μελλοντικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων του, με «όχημα» το χαμηλό κόστος κατασκευής με κοινές πλατφόρμες για αμιγώς εξηλεκτρισμένα μοντέλα και μοντέλα με παγκόσμιο DNA! Σε αυτόν τον ρυθμό κινείται και η έκθεση αυτοκινήτου στη Σαγκάη, στην οποία φέτος έχουν δηλώσει συμμετοχή οι περισσότερες φίρμες από την Ευρώπη, όντας η εναλλακτική εκθεσιακή διοργάνωση που θυμίζει αντίστοιχα ευρωπαϊκά σαλόνια, όπως της Φρανκφούρτης. Σε αυτό το σαλόνι δίνουν το δυναμικό παρών του εταιρείες όπως η Peugeot, η Citroën, η Nissan κ.ά. Οπως δηλώνει και ο γενικός διευθυντής της Nissan, Ashwani Gupta, σήμερα η Κίνα είναι μια από τις πιο εξελιγμένες τεχνολογικά αγορές στον κόσμο. «Οι ανάγκες της αγοράς και των πελατών αλλάζουν γρήγορα, καθιστώντας την Κίνα παγκόσμιο κινητήριο μοχλό της ηλεκτροκίνησης καθώς και ηγέτη στις υπηρεσίες συνδεδεμένων αυτοκινήτων».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ