Το πολιτικό μάρκετινγκ πολλοί εμίσησαν, τα αποτελέσματά του ουδείς. Ακόμη κι ο συριζαίος αρχηγός που μέχρι τώρα είχε αποφύγει να εκθέσει την οικογενειακή του ζωή στον προβολέα των παραδοσιακών ή των νέων Μέσων βρέθηκε χθες στο πλατό ενός πρωινάδικου για μια «πιο ανθρώπινη» συνέντευξη. Οι ρεαλιστές των κομματικών επιτελείων θυμίζουν, βέβαια, ότι πρώτος κατέρριψε αυτόν τον μύθο της σοβαροφανούς Αριστεράς ο γενικός γραμματέας του Περισσού, ο οποίος κάθισε στον κίτρινο καναπέ μιας λαϊφστάιλ εκπομπής και εξήγησε πώς βγήκε η ατάκα «αλλά αυτοί είστε» – η ατάκα που έχει γίνει καλτ τσιτάτο της πολιτικής σάτιρας, φέρνοντας στο ΚΚΕ διαδικτυακή δημοσιότητα μεγαλύτερη της εκλογικής του απήχησης. Οι αμερικανικές πινελιές στην επικοινωνιακή στρατηγική μιας προεκλογικής περιόδου έχουν πλέον απενοχοποιηθεί. Τα πρόσωπα των αρχηγών, άλλωστε, είναι εργαλεία με τα οποία κερδίζονται εκλογές. Οι πολιτικές τους θέσεις δεν αρκούν πάντα προκειμένου να δημιουργηθούν οι απαραίτητες ταυτίσεις, οι ψηφοφόροι θέλουν να μετρήσουν και τη συναισθηματική τους ευφυΐα, λένε οι επικοινωνιολόγοι.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ