Τρέχουν οι λιανικές πωλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο με διψήφιο ρυθμό, έχοντας διαμορφώσει μια ισχυρή μάζα καταναλωτών οιοποίοιοδηγούν όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να αναπτύσσουν διαδικτυακά κανάλια πωλήσεων. Μόνο το πρώτο τρίμηνο του 2023 οι πωλήσεις για τα οnline supermarket έφτασαν τα 76 εκατ. ευρώ, έναντι του περσινού τριμήνου, με τις παραγγελίες να παρουσιάζουν αύξηση κατά 9% παρά το γεγονός ότι λόγω της ακρίβειας μειώθηκαν τα τεμάχια των προϊόντων που μπαίνουν στο ηλεκτρονικό καλάθι.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ