Η Hyundai πατάει γκάζι στην ηλεκτροκίνηση και θέτει έναν μεγαλεπήβολο στόχο. Να καταστεί ως ένας από τους τρεις κορυφαίους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030. Σε αυτό, όπως αναφέρει, θα συμβάλει η κατασκευή ενός γιγάντιου εργοστασίου που θα παράγει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θα στηθεί στην Κορέα. Το κόστος επένδυσης στη βιομηχανία ηλεκτρικών αναμένεται να αγγίξει τα 18 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030. Επίσης, ο κορεατικός όμιλος σκοπεύει, μέσω του λανσαρίσματος νέων ηλεκτρικών μοντέλων, να αυξήσει τις πωλήσεις αυτών, ενώ η παραγωγή που θα συμβάλει σε αυτό θα αγγίξει τα 3,6 εκατομμύρια ηλεκτρικά έως το 2030. Σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσει το γεγονός ότι η εταιρεία θα επενδύσει περαιτέρω σε δραστηριότητες έρευνας και ανάπτυξης, όπως η ανάπτυξη μιας πλατφόρμας για ηλεκτροκίνητα οχήματα επόμενης γενιάς,  η επένδυση σε προηγμένες τεχνολογίες κ.ά. Επίσης, θα στραφεί και στην ανάπτυξη τεχνολογιών για την αύξηση της αυτονομίας της ηλεκτρικής ενέργειας των μπαταριών τους.  Με αυτόν τον τρόπο το 2030 το Hyundai Motor Group θα διαθέτει γκάμα 31 ηλεκτροκίνητων (EV) μοντέλων συνολικά. Σήμερα, η φίρμα διαθέτει μια πλήρη γκάμα εξηλεκτρισμένων μοντέλων με προηγμένα συστήματα τεχνολογίας, υποβοήθησης και συνδεσιμότητας. Σήμερα, στην Ελλάδα η φίρμα προσφέρει μεταξύ άλλων το νέο Ioniq5, που προσφέρεται σε εκδόσεις με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες, με την πρώτη να είναι πισωκίνητη και να προσφέρει ισχύ 217 ίππων και αυτονομία 485 χλμ. Με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, η ισχύς αυξάνεται στους 305 συνδυαστικούς ίππους και η μπαταρία παραμένει

στις 73 kWh.