Από τον Ιούλιο του ’19 έως σήμερα έχουν δημοπρατηθεί έργα ύψους 14 δισ. ευρώ. Το ίδιο διάστημα, βρίσκονται σε εξέλιξη 633 οδικά έργα και έργα αγροτικής οδοποιίας προϋπολογισμού 4,5 δισ. ευρώ.Στα εμβληματικά οδικά έργα περιλαμβάνονται ο αυτοκινητόδρομος Αμβρακία – Ακτιο, η σύνδεση του 6ουπροβλήτα Θεσσαλονίκης, οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού, ο αυτοκινητόδρομος Μπράλος – Αμφισσα. Παράλληλα, σε εξέλιξη είναι σιδηροδρομικά έργα προϋπολογισμού 4,5 δισ. ευρώ, αλλά και έργα μετρό, προϋπολογισμού 4,4 δισ. ευρώ, καθώς και 1.387 έργα ύδρευσης και διαχείρισης λυμάτων προϋπολογισμού 5,3 δισ. ευρώ. Στις 8 Μαΐου αναμένεται να υποβληθούν και οι προσφορές για το μεγάλο έργο Χανιά – Ηράκλειο, ενώ οιμελέτες για την προαίρεση Κίσσαμος – Χανιά προχωρούν και μετά το καλοκαίρι θα κατατεθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
Εργαζόμαστε πάνω
από 49 ώρες
Στην κορυφή της Ευρωπαϊκής Ενωσης με τις χώρες όπου ένα σημαντικό ποσοστό εργαζομένων εργάζεται ακόμα και πάνω από 49 ώρες την εβδομάδα φιγουράρει η Ελλάδα, με βάση τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Eurostat. Η Ελλάδα καταλαμβάνει την πρώτη θέση της σχετικής λίστας των χωρών – μελών της ΕΕ, με το 12,6% των εργαζομένων να δηλώνει ότι εργάζεται για πάνω από 49 ώρες την εβδομάδα, ακολουθούμενη από τη Γαλλία (10,2%) και την Κύπρο (9,7%). Αντίθετα, τα χαμηλότερα ποσοστά υπερεργασίας καταγράφηκαν στη Βουλγαρία (0,7%), τη Λιθουανία (0,8%) και τη Λετονία (1,3%). Πρώτη στην πανευρωπαϊκή κατάταξη είναι η Ισλανδία με 13,5%.