Το «εργοστάσιο του κόσμου», η Κίνα, αρχίζει να χάνει την αίγλη του ως το παγκόσμιο κέντρο της μεταποιητικής δραστηριότητας διαμορφώνοντας ανάλογα και τις ρότες της παγκόσμιας ναυτιλίας. Οι πρόσφατες διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας σε συνδυασμό με γεωπολιτικούς παράγοντες διαμορφώνουν ενδεικτικά σημάδια μιας μετατόπισης της παραγωγικής βάσης από την Κίνα, που έχει χαρακτηριστεί ως το «εργοστάσιο του κόσμου», αναφέρει μελέτη της Danish Shipping Finance. Η εξέλιξη αυτή μπορεί να αυξήσει βραχυπρόθεσμα έως μεσοπρόθεσμα τη ζήτηση για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, γνωστών ως feeder, όπως χαρακτηρίζονται τα μικρότερης χωρητικότητας πλοία που τροφοδοτούν με φορτία μικρότερα τοπικά λιμάνια, τα οποία παίρνουν από τα πολύ μεγαλύτερα containerships, προσθέτει ο χρηματοδοτικός οργανισμός της ναυτιλίας που έχει έδρα τη Δανία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ