Οι επιτυχημένες επικοινωνιακές καμπάνιες, είτε πουλάνε ένα καταναλωτικό προϊόν είτε προωθούν ένα κοινωνικό ή πολιτικό μήνυμα, έχουν ένα χαρακτηριστικό: Το κοινό στο οποίο απευθύνονται μπορεί με μια λέξη ή έστω με μια φράση να περιγράψει τι είναι αυτό που η καμπάνια θέλει να πει. Ο όρος του marketing είναι «single minded proposition» – στα ελληνικά «μονοσήμαντη πρόταση».
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ