Διαβάζω δεξιά κι αριστερά ότι το «debate νίκησε το ποδόσφαιρο στην τηλεθέαση». Τυπικά είναι έτσι. Σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen, στο γενικό σύνολο οι περισσότεροι τηλεθεατές παρακολούθησαν το debate από τη συχνότητα της ΕΡΤ1, που έφτασε το 19%, με τον ΣΚΑΪ να ακολουθεί στην κατάταξη με 10,2%, τον ALPHA με 9,1%, το ΟΡΕΝ με 6,6%, τον ΑΝΤ1 με 4,6% και το STAR με 3,5%. Το σύνολο κάνει 54% και κάτι ψιλά, ενώ το ματς Μίλαν – Ιντερ έφτασε το 25% με ένα μέσο όρο κοντά στο 18%. Προσοχή όμως: όλο αυτό είναι λίγο μαγική εικόνα. Πρώτον διότι υπάρχει ένα 20% περίπου που παρακολουθούσε στην μεν πλατφόρμα του ΟΤΕ το ιταλικό ντέρμπι, στη δε ΝΟVA τα σούπερ ματς των play offs της Ευρωλίγκας. Που σημαίνει πως η διαφορά δεν ήταν τόσο μεγάλη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ