Η Μύκονος, έτσι όπως τη «βλέπουν» φίλοι οι οποίοι βρίσκονται εκεί τις τελευταίες ημέρες, είναι σχεδόν άδεια. Πολλά καταστήματα εστίασης, bars, ακόμα και boutiques, κοσμηματοπωλεία (εκτός από λίγες εξαιρέσεις) δεν έχουν ανοίξει. Σύμφωνα με τους ανθρώπους οι οποίοι δραστηριοποιούνται επαγγελματικά στο Νησί των Ανέμων, τα μεγάλα «κύματα» τουριστών θα αρχίσουν να φθάνουν από τις αρχές Ιουνίου. Ολοι στο κατάλευκο αυτό δημοφιλέστατο «σημείο» του πλανήτη βρίσκονται σε πυρετό προετοιμασίας. Πολλά καινούργια πράγματα έχουν δημιουργηθεί, υπάρχουν όμως οικοδομές (π.χ. ξενοδοχειακού συγκροτήματος με «βαρύ» διεθνή τίτλο στον Καλαφάτη) που έχουν μείνει στα μπετά. Οι κατασκευές μάλιστα αρχίζουν να «δείχνουν» (τα σημάδια του χρόνου πάνω τους) ότι έχουν μείνει εκεί εγκαταλελειμμένες. Το Nammos Village, αν και ακόμα δεν έχει πολύ κόσμο, δείχνει μια ζωντάνια με τις νέες exclusive boutiques που έχουν δημιουργηθεί, το ανοιχτό εστιατόριο του beach bar, τα καλλίγραμμα κορίτσια με τα μπικίνι στην υποδοχή και γύρω από τις ξαπλώστρες. Το θέμα στη Μύκονο δεν είναι τα ακριβά καταλύματα ή τα πανάκριβα φαγητά, (δύο άτομα έφαγαν δυο-τρία «ψαράκια», όχι κάτι φοβερό, σε φημισμένο beach bar και πλήρωσαν 730 ευρώ), αλλά η φοβερή κίνηση το καλοκαίρι στους δρόμους και τα χρήματα που πληρώνει κάποιος συνέχεια για το parking. Κόσμος λοιπόν δεν υπήρχε και έτσι οι φίλοι μας που βρίσκονται ακόμα εκεί φωτογραφίζουν για εμάς τα ωραία, αστραφτερά σημεία της Μυκόνου. Ολοι ελπίζουν ότι τα όνειρα, οι προσδοκίες για ατέλειωτα «κύματα» τουριστών θα βγουν αληθινές. Μακάρι! Ο τουρισμός είναι για την Ελλάδα η βαριά βιομηχανία της.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ