Η τέχνη είναι ένα πεδίο όπου η πολιτική ορθότητα μπορεί να κάνει «πάρτι αποκεφαλισμού» και εφόσον η εβδομη είναι η δημοφιλέστερη όλων των τεχνών, εκεί η μάστιγα της πολιτικής ορθότητας, διότι περί μάστιγας πλέον πρόκειται, φαίνεται ότι πλέον τείνει να ξεπεράσει κάθε όριο. Πρόσφατο παράδειγμα οι νέες κατευθυντήριες γραμμές για τις ταινίες που διεκδικούν Οσκαρ καλύτερης ταινίας τις οποίες αποφάσισε η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών, το διοικητικό όργανο που κινεί τη διαδικασία των διασημότερων κινηματογραφικών βραβείων στον κόσμο. Οι απαιτήσεις που θα χαράξουν αυτές οι κατευθυντήριες γραμμές πρόκειται να τεθούν σε ισχύ το επόμενο έτος. Από τις νέες προϋποθέσεις που θα απαιτούνται από τις ταινίες δύο είναι που ήδη θεωρούνται οι πιο νευραλγικές και για κάποιους ανθρώπους του ίδιου του συστήματος στο Χόλιγουντ, απλώς παράλογες: α) οι ταινίες «θα πρέπει να περιλαμβάνουν έναν πρωταγωνιστή ή σημαντικούς υποστηρικτικούς ηθοποιούς προερχόμενους από “υποεκπροσωπούμενη” φυλετική ή εθνική ομάδα» και β) περίπου το 30% όλων των ηθοποιών σε δευτερεύοντες και μικρότερους ρόλους θα πρέπει να προέρχεται από τουλάχιστον δύο από τις ακόλουθες υποεκπροσωπούμενες ομάδες: γυναίκες, ομάδες φυλετικού ή εθνικού προσανατολισμού, ΛΟΑΤΚ+, άτομα με γνωστικές ή σωματικές αναπηρίες ή κωφά/βαρήκοα. Επίσης, όπως διαβάζουμε στην επίσημη ιστοσελίδα των Οσκαρ, «το θέμα ή η ιστορία της ταινίας θα πρέπει και αυτό να επικεντρώνεται σε γυναίκες, υποεκπροσωπούμενες φυλετικές ομάδες, ομάδες αναπήρων ή ομάδες που υποεκπροσωπούνται όπως η ΛΟΑΤΚ+ κοινότητα».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ