Ποτέ στο παρελθόν προεκλογική περίοδος δεν διαμεσολαβήθηκε από τόσα Μέσα και πρόσωπα όσο συνέβη σε αυτήν του 2023. Παραδοσιακά Μέσα – τηλεόραση, Τύπος, διαφήμιση -, νέα Μέσα – από sites και TikTok μέχρι YouTubers – ενεργοποιήθηκαν για να περάσει το πολιτικό μήνυμα των υποψηφίων. Ταυτόχρονα, σε σύγκριση με την προηγούμενη δεκαετία και παρά τα τόσα εργαλεία πολιτικής επικοινωνίας που χρησιμοποιήθηκαν για να αρθεί η απόσταση ψηφοφόρων και υποψηφίων για τις εκλογές, το κλίμα πολιτικού ενδιαφέροντος δείχνει ιδιαίτερα υποτονικό.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ