Ποτέ στο παρελθόν προεκλογική περίοδος δεν διαμεσολαβήθηκε από τόσα Μέσα και πρόσωπα όσο συνέβη σε αυτήν του 2023. Παραδοσιακά Μέσα – τηλεόραση, Τύπος, διαφήμιση -, νέα Μέσα – από sites και TikTok μέχρι YouTubers – ενεργοποιήθηκαν για να περάσει το πολιτικό μήνυμα των υποψηφίων. Ταυτόχρονα, σε σύγκριση με την προηγούμενη δεκαετία και παρά τα τόσα εργαλεία πολιτικής επικοινωνίας που χρησιμοποιήθηκαν για να αρθεί η απόσταση ψηφοφόρων και υποψηφίων για τις εκλογές, το κλίμα πολιτικού ενδιαφέροντος δείχνει ιδιαίτερα υποτονικό.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ