Οι «ακτινογραφίες» 12 λιμνοδεξαμενών της Ελλάδας, οι οποίες σχηματίστηκαν για την ύδρευση, την άρδευση και την ενέργεια, πρωταγωνιστούν στο βυζαντινού ύφους περίπτερο της χώρας μας, στους Κήπους της Βενετίας, εκεί όπου από το Σάββατο άνοιξε και επισήμως για το ευρύ κοινό τις πύλες της η 18η Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής. Πρόκειται για «αναρτημένες γυάλινες αμμοβολημένες επιφάνειες με σχέδια από τις κοίτες των τεχνητών λιμνών που μοιάζουν με νησιά, καθώς συγκροτούν ένα αντίστροφο αρχιπέλαγος διασκορπισμένο στο ορεινό ανάγλυφο», όπως περιέγραφαν σε συνέντευξή τους στα «ΝΕΑ» ο καθηγητής Αρχιτεκτονικής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Κωστής Πανηγύρης και ο επίκουρος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Ανδρέας Νικολοβγένης την κεντρική εγκατάσταση της συμμετοχής τους υπό τον τίτλο «Υδάτινοι κόσμοι», με την οποία εκπροσωπούν την Ελλάδα στη δεύτερη μετά την πανδημία διεθνή διοργάνωση, κατά τη διάρκεια της οποίας η Βενετία μεταμορφώνεται στον ομφαλό της παγκόσμιας αρχιτεκτονικής. Φέτος τον πρώτο λόγο έχουν εκείνοι που ως τώρα ήταν αθέατοι: οι Αφρικανοί, είτε ζουν στην ήπειρό τους είτε είναι μέλη της αφρικανικής διασποράς. Χαρακτηριστικό είναι ότι από τους 89 συμμετέχοντες στην κεντρική έκθεση υπό τον τίτλο «Το εργαστήριο του μέλλοντος» οι περισσότεροι από τους μισούς είναι αφρικανικής καταγωγής. Οι μισές είναι γυναίκες και ο μέσος όρος ηλικίας τους είναι τα 43 έτη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ