Μόνο με τη βοήθεια της ψυχολογίας μπορούν να ερμηνευτούν όσα προηγήθηκαν των εκλογών σε σχέση με την πραγματική οικονομική κατάσταση της χώρας και των πολιτών της. Το πώς γινόταν το άσπρο μαύρο. Και όποιος υποστήριζε το άσπρο δεχόταν «βρώμικες» επιθέσεις προκειμένου να «πειστεί» και να υποστηρίζει και αυτός το μαύρο. Αυτή ήταν η προπαγάνδα ΣΥΡΙΖΑ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ