Οι προεκλογικές εβδομάδες στον δρόμο προς την εθνική κάλπη της 21ης Μαΐου του 2023 θα μείνουν στην Ιστορία ως τη φορά εκείνη που συνυπήρχαν τα σταυρωμένα ψηφοδέλτια σε φακέλους στα γραμματοκιβώτια των πολιτών με τη δυνατότητα χρήσης τεχνητής νοημοσύνης στο οπτικοακουστικό υλικό της καμπάνιας των κομμάτων. Οπως επισημαίνουν ο ένας μετά τον άλλον οι πολιτικοί αναλυτές, αναμφίβολα, οι βουλευτικές εκλογές του Μαΐου διεξήχθησαν σε μια καμπή μεταβατική ως προς τη χρήση των νέων μέσων. Την ώρα που ο Κυριάκος Μητσοτάκης επεδείκνυε την ψηφιακή του ταυτότητα από το κινητό του τηλέφωνο προκειμένου να ασκήσει το εκλογικό του δικαίωμα, ταυτόχρονα, για τις ανάγκες της εκλογικής αναμέτρησης, είχαν ήδη καταναλωθεί πάνω από 20 τόνοι χαρτιού μόνο για να τυπωθούν τα εκατομμύρια ψηφοδέλτια που στάλθηκαν στα εκλογικά τμήματα ανά την επικράτεια. Με το μαγικό ραβδάκι της ψηφιοποίησης να έχει πλέον αγγίξει σε μεγάλο βαθμό κάθε πτυχή της εκλογικής διαδικασίας, είναι λογικό οι αφίσες και το χειροπιαστό προεκλογικό υλικό (κάρτες, φυλλάδια) σιγά σιγά να πεθαίνουν και τη θέση τους να παίρνουν οι αναρτήσεις και τα hashtags στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ